Wednesday, July 29

發生什么事?

















安慰別人
我懂得
但是
卻不懂得安慰自己
別問我為什么
自己也解不了

我又做錯事了
情緒控制了我
今天
糟透了
真的
唉。。。。
無言以對。。。。

本來早上
是個美好的開始
但是原來
一切不會維持的久
真正開心的
其實才有那么短短的幾分鐘
其余的。。。。不是了

朋友, 你們看見的都是謊言
在你們面前
我選擇了
狂笑
傻笑
是因為
不想場面變得尷尬
不想大家被老師罵
只是想大家開開心心過體育節
我做到了
老師也沒說什么
好彩。。。

但是
過后
一個180度的轉變
嚇壞了大家
對不起
因為

真的控制不了
在你們面前
我選擇了沉默
我不想開口得罪任何一個人
對不起
原諒我的自私
原諒我的叛逆
對不起

情緒起伏不定的我
終于
崩潰了
我發了很大的脾氣
很不應該
對不起

有時候

真的很難做

很難說出口
臉色
很怕得罪人
就這樣
我選擇了
逃避

我走出班
漫無目的的走著
但是
看見認知的人
無可奈何之下
勉強的擠了個笑容
打了個招呼
看見老師
又要點點頭, 笑了笑
感覺自己好像人格分裂
真快瘋了。。。

有時候
心痛的感覺
令我察覺
原來
我不應該
那么的
傻。。。

2 comments:

  1. I know you're someone who will not show ur feeling out easily. You're someone who will keep everything inside you. Sometimes you will feel so sick of hsving these kind of feeling. It makes you crazy,It makes you feel like you're filled with negative thinking. You'll have to pretend infront of your friends.I was the same with you. I hope you can put down all ur sadness. Come out from the darkness and there will be no sorrow. Let the sun shines you. Let us accompany you. (= All the best to you. Really hope that you will become better. Show the Jia Ping that I've known before. the Jia Ping which always have a smile which makes us feel happy (= be more cheerful ^ ^
    Jia you ~ I know you can do it cause you're there for me when I was having the same with you right now.So,Im gonna support you and wont let you feel alone in ur way,cz you've us,ur friends!

    JIA YOU!

    ReplyDelete
  2. u say the same things i said to u ~ lolz ~
    thankx
    i know u will support me all the time ~
    thx vry much ~

    ReplyDelete